شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
تمدید فرصت حضور در مسابقه «امام رضا(ع) در آیینه کتاب»

آخرین مهلت ارسال آثار فراخوان دلنوشته با محور «امام رضا (ع) در آیینه کتاب» تا پنجشنبه (28 شهریورماه) به دلیل استقبال اهالی این منطقه از این مسابقه و درخواست‌های تلفنی برای تمدید زمان حضور در آن تمدید شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 تهران، علیرضا محمودی، مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 28 شهریور آثار خود را در قالب دلنوشته به شماره پیامک 2000183720 ارسال کنند.

وی اظهار کرد: تمامی گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال که زیباترین و بهترین دلنوشته را درباره امام رضا(ع) نوشته‌اند، می‌توانند آثارشان را به صورت خلاصه در قالب پیامک ارسال کنند. 

مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) اظهار کرد: به بهترین و برترین دلنوشته‌ها جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.  

محمودی عنوان کرد: این مسابقه به مناسبت فرارسيدن ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت به همت کتابخانه شیخ صدوق(ره) با مشارکت سرای محله شهادت در جنوب پایتخت برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) عنوان کرد: اهالی این منطقه تهران علاقه و دلبستگی شدیدی نسبت به علی‌بن موسی الرضا(ع) دارند و بدون شک برگزاری چنین مسابقات تاثیر بسیار خوبی بر کودکان و نوجوانان شهرری خواهد گذاشت. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این مسابقه می‌توانند به کتابخانه شیخ صدوق(ره) واقع در شهرری، فلکه اول دولت‌آباد، پارک مهران مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط