عیناله جعفرنژاد قمی در کتابی با عنوان «خدمات ارزش افزوده در فناوری اطلاعات» به بررسی خدمات تلفن همراه میپردازد.-
در فصل اول به بررسی خدمات پایه و ارزش افزوده پرداخته شده و در فصل دوم موضوع خدمات ارزش افزوده در تلفنهای ثابت برای خوانندگان شرح داده شده است.
در ادامه این کتاب، نویسنده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، پیامک، MMS و تجارت سیار را به عنوان موضوع مورد بررسی در فصل سوم انتخاب کرده است.
فصل چهارم این کتاب نیز برای کاربران تلفن همراه، موضوع بانکداری سیار و ارزش افزوده وب را بررسی کرده است.
مولف برای خوانندگان کتاب خود، آشنایی با GPS را در فصل 6 شرح داده است و در فصول بعدی کتاب نگاهی به کاربردهای GPS داشته است.
طراحی پایگاه داده رابطهای و منابع و ماخذ نیز در پایان این کتاب آمده است.
کتاب «خدمات ارزش افزوده در فناوری اطلاعات» برای نخستین بار از سوی انتشارات علوم رایانه راهی کتابفروشیها شده است. این کتاب در 144 صفحه و با قیمت هفتهزار تومان به فروش میرسد.
نظرات