کاظمیدینان، مدرس ارتباطات بر اهمیت فعالیتهای ارتباطی و رسانهای در دنیا و تاثیر اصحاب رسانه، روابط عمومی و تبلیغات برای آگاهیبخشی به مردم اشاره کرد و به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: باشگاه مدیریت ارتباطات تاسیس شده است تا کمی از مشکلات اصحاب رسانه و ارتباطات در زمینه مالی، رفاهی و همچنین علمی و پژوهشی کاسته شود و همچنین مکانی برای آسوده خاطر شدن اهالی ارتباطات باشد.
وی افزود: کمیتههای مختلف پژوهشی و علمی برای یاری رساندن به دانشجویان، پژوهشگران، استادان ارتباطات و رسانه و سایر حوزههای مرتبط تشکیل شده تا از پایاننامهها و سایر آثار قلمی و مقالهای در قالب کتاب و نشریههای تخصصی حمایت به عمل آورند.
دانشآموخته ارتباطات و مدرس دانشگاه افزود: قشر رسانه و خبرنگار برای یاری جامعه با توانمندیهای خاص خود گام بر میدارند تا به دانایی مردم بیشتر کمک کنند اما کمتر به خودشان کمک میشود و امکانات کمتری از نظر رفاهی و مالی دارند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی این کمک مالی، تسهیلاتی و علمی به فعالان رسانهای و ارتباطی گفت: از آنجا که برخی سازمانها یا نهادهای مالی، بیمهای و بانکی از بعضی مجموعهها حمایت میکنند، باشگاه نیز از برخی هتلها، بانکها و موسسات بیمهگر برای تخفیف و تسهیل در مشکلات مالی و درمانی و رفاهی درخواست یاری کرده است تا بتوانیم فعالان رسانهای را مانند سایر گروههای حرفهای از مزایا و امتیازهای مادی و رفاهی بهرهمند کنیم.
کاظمیدینان همچنین از استادان، اندیشمندان، فعالان رسانهای، تبلیغاتی، ارتباطی و خبرنگاران درخواست کرد تا در باشگاه مدیریت ارتباطات حضور یابند و با تکمیل فرم عضویت و ثبت نام به هرچه بهتر آغاز شدن فعالیت باشگاه یاری رسانند.
وی گفت: مراسم افتتاح رسمی باشگاه مدیریت ارتباطات دوم مردادماه برابر با 15 ماه مبارک رمضان با حضور استادان، مدیران و کارشناسان ارتباطات، روابطعمومی و رسانه خواهد بود.
سهشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
نظر شما