چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
برگزاری هشتمین همايش «جایگاه خلاقیت در ارایه خدمات کتابخانه‌های عمومی»

هشتمين دوره از همايش‌های تخصصی كتابداری و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگي هنری شهرداری تهران با عنوان «جایگاه خلاقیت در ارایه خدمات کتابخانه‌های عمومی» 16 تیر برگزار می‌شود._

فرزاد زبانی، کارشناس برنامه‌ریزی کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت ‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش که نخستین دوره آن بهار سال 90 برپا شد، در هر دوره در محوری متفاوت اطلاعات جدیدی را به کتابداران این سازمان و سایر علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابداری ارایه می‌کند.

وی با اشاره به این‌که هفتمین دوره همایش دی ماه سال گذشته برگزار شد، اعطاي گواهینامه‌ای معتبر به کتابداران سازمان فرهنگی هنری شهرداری را از جمله برنامه‌های این همایش دانست.

زبانی با بیان این که در هریک از دوره‌های این همایش و کارگاه‌های آموزشی آن دست کم 180 نفر از کتابداران و علاقه‌مندان این حوزه حضور داشته‌اند، گفت: قرار است در این همایش بسته فرهنگی شامل چند عنوان کتاب و مجموعه مقالات مربوط به کتابداري به آن‌ها اهدا شود.

کارشناس برنامه‌ریزی کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار کرد: هشتمین دوره همايش «جایگاه خلاقیت در ارایه خدمات کتابخانه‌های عمومی» با سخنرانی دكتر محسن حاجی زین‌العابدینی، عضو هیات علمی مركز اطلاعات و مدارك علمی كشاورزی در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود. 

عموم علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 تا 12 یک‌شنبه(16 تیر ماه)در فرهنگسرای شفق به نشانی خيابان سید جمال‌الدین اسد آبادی، خیابان 21، بوستان شفق، سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای شفق مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره 88981655 امور كتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تماس گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها