چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
«لیلی در بن‌بست چهارم» به بچه‌ها رسید

کتاب «لیلی در بن‌بست چهارم» نوشته اسدالله شکرانه، نویسنده کودک و نوجوان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد. این اثر از مجموعه کتاب‌های «خودمان» این مرکز به بازار کتاب راه یافته است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «لیلی در بن‌بست چهارم» که توسط سارا مومنین تصویرگری شده، منتشر شد.
 
در ابتدای این کتاب آمده: «سالم دره، هنوز در خواب بود که آن پنج نفر از ماشین بنز سیاه رنگ پیاده شدند. یکی کوتاه تر از همه، دونفر کمی چاق و دو نفر دیگر یکی بلند و چهارشانه و بعدی قدی کشیده داشت؛ اما لاغرتر از بقیه بود و یک پایش می‌لنگید. آن‌ها سراغ خانه‌ کدخدا رحمان را گرفتند و چهار روز در سالم دره ماندند.»
 
از اسدالله شکرانه، تاکنون کتاب «از حوالی دیروز» توسط کانون پرورش فکری منتشر شده است.

اسدالله شکرانه، متولد سال 1335 در یزد و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته ادبیات فارسی است. وی مدتی به فعالیت‌های نمایش روی آورد و از محضر استادانی چون جابر عناصری، اسماعیل خلج و آتش تقی پور بهره برد. نمایشنامه «هلو» و «کتاب از حوالی دیروز» از آثار اوست.

«کتاب‌های خودمان» مجموعه‌ای از آثار مربیان و کارکنان کانون است و تاکنون بیش از 40 عنوان از آن‌ها از سوی انتشارات کانون منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها