سه‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
مدل دلتا؛ بازآفرینی استراتژی کسب و کار

ايبنا - خواندن يك صفحه از‌‌ يك كتاب را مي‌توان چند گونه تعبيركرد؛ چيدن شاخه گلي از يك باغ، چشيدن جرعه‌اي از اكسير دانايي، لحظه‌اي همدلي با اهل دل، استشمام رايحه‌اي ناب، توصيه يك دوست براي دوستي با دوستي مهربان و...

پیشنهاد ارزشی 

رابطه منحصر به فرد شکل گرفته، نتیجه شباهت زیادی بین DMK و این مشتریان (JBCC و GE) است. هر دو برای افزایش روابط پایدار تیم‌هایی تعیین کرده‌اند، فرهنگ یک‌دیگر را می‌شناسند، و در سطح مدیریت ارشد با یک‌دیگر ارتباط دارند، و در نتیجه امکان پاسخ‌گویی سریع به موضوعات عملیاتی روزانه را پیدا می‌کنند. دانش فنی، روش بررسی (برای نمونه جنرال الکتریک، شش سیگما) و تجربه، به اشتراک گذاشته شده‌اند و زبان مشترکی میان آنها ایجاد کرده است. تیم‌های دو شرکت مانند یک تیم با یک‌دیگر همکاری می‌کنند و زیر ساخت‌ها در یک شبکه مشترک و در راستای ارتباطی یکپارچه، ادغام می‌شوند. شایان ذکر است در بعضی موارد، جنرال الکتریک می‌تواند به DMK فرصت دهد تا از مجوزهای نرم‌افزاری شرکت به طور قانونی استفاده کند، و از این طریق هزینه‌های DMK را کاهش می‌دهد. تمام این کارها در راستای فراهم کردن راه‌حل‌هایی ارزان‌قیمت برای ابررایانه‌های ژاپنی است. برای کاربران سطح 1، DMK نوعاً به عنوان فروشگاه خرید یک‌باره و تأمین‌کننده راه‌حل جامع به حساب می‌آید و از طریق عرضه گروهی راهکارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، برای آن‌ها مفید واقع می‌شود.

صفحه 265/ مدل دلتا؛ بازآفرینی استراتژی کسب و کار/ آرنولدو سی. هکس/ ترجمه محمدمهدی مهدی‌خواه، سعید حسین‌زاده/ انتشارات دانشگاه امام صادق(ع)/ چاپ اول/ سال 1391/ 422 صفحه/ 10500 تومان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها