پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰
نخستین همایش خیران کتابخانه‌ساز استان مازندران

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران از برگزاری نخستین همایش خیران کتابخانه‌ساز استان مازندران با حضور جمعی از خیران کتابخانه‌ساز این استان و اعضای هیات مدیره خیران کتابخانه‌ساز مازندران در ۱۴ اسفندماه در شهرستان بابلسر خبر داد._

مجید سبحانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: این همایش با حضور ۱۲۰ نفر متشکل از خیران کتابخانه‌ساز بابلسر و مدیرعامل و رییس هیات مدیره خیران کتابخانه‌ساز دیگر شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

سبحانی اضافه کرد: بحث و تبادل نظر درباره راه‌های ترویج فرهنگ کتابخانه‌سازی، دعوت از خیران دیگر بخش‌ها برای ورود به این حوزه و بررسی راهکارهای ایجاد نهاد‌های مردمی برای ساخت کتابخانه، از مهم‌ترین محورهای این همایش خواهند بود.

وی افزود: دعوت از اکبر بابایی، نویسنده کتاب «از شرارت تا عبادت» که اکنون در زندان به سر می‌برد و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب، جنب سالن همایش، از نکات قابل توجه این همایش خواهد بود.

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران در پایان گفت: این همایش نخستین همایش خیران کتابخانه ساز استان است و به زودی همایش‌های استانی و شهرستانی در شهرهای مختلف استان برگزار خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط