کتاب «سمینار در مسایل بازاریابی» تالیف مشترک میرزاحسن حسینی و هومن درخشانیان به بررسی روشها و تکنیکهای جستوجوی اطلاعات و نیز اصول ارایه سمینار در حوزه بازاریابی میپردازد._
وی ادامه داد: قدرت کلام و ارایه مطلب یکی از شاخصهای مهم در حوزه بازاریابی است که کارشناس رشته مدیریت بازاریابی میبایست علاوه بر برخوردار بودن توانایی تحقیق هر یک از سر فصلهای مرتبط با علم بازاریابی، قادر به بیان موثر و شیوههای نتایج تحقیق برای دیگران نیز باشد.
درخشانیان گفت: کتاب «سمینار در مسایل بازاریابی» افزون بر بیان پارهای از سرفصلهای بازاریابی میتواند پایهای برای موضوعات تحقیق باشد و همچنین راهنمای دانشجو در زمینه چگونگی جستوجوی اطلاعات، تنظیم گزارش تحقیق و آموزش نکات سخنرانی است.
مولف کتاب افزود: از ویژگی مهم این کتاب ارایه نمونهکاری از گزارشها و مقالات متعدد و کاربردی در انتهای کتاب است که به درک بهتر دانشجو از مطالب عنوان شده کمک میکند.
وی با اشاره به فصلهای این کتاب گفت: این کتاب در 6 بخش اصلی به موضوعاتی از قبیل روشها و تکنیکهای جستوجوی اطلاعات در اینترنت، اصول سخنرانی و ارایه سمینار، سازماندهی اطلاعات، فرازهایی از دیدگاه اسلام درباره بازار و مسایل مرتبط با آن و نیز عناصر و ساختار گزارش تحقیق میپردازد.
دانشجوی دکترای رشته مدیریت بازرگانی ادامه داد: همچنین شیوه استفاده از آثار دیگران، تهیه و تنظیم گزارش علمی، تهیه و تنظیم مقاله علمی-ترویجی، تحقیقات بازاریابی در داخل و خارج از سازمان و سخنرانی اثر بخش از دیگر مباحث مطرح شده در این کتاب است که با همکاری دکتر میرزاحسن حسینی، عضو هیات علمی دانشگاه پیامنور به رشته تحریر درآمده است.
هومن درخشانیان، دانشجوی دکترای رشته مدیریت بازرگانی کتابهای «رهبری سیستم» و «مدیریت پروژه» را به چاپ رسانده است. وی همچنین قرار است کتابی با عنوان «آلودگی محیط زیست» را تا پایان سال جاری منتشر کند.
کتاب «سمینار در مسایل بازاریابی» تالیف مشترک دکتر میرزاحسن حسینی و هومن درخشانیان در 123 صفحه با شمارگان یکهزار نسخه و بهای هفت هزار تومان از سوی انتشارات پاساد منتشر شده است.
نظر شما