چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۴
برگزاری چهاردهمین نمایشگاه استانی خراسان رضوی در آبان ماه

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی از برگزاری چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب این استان از 14 تا 20 آبان، همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.-

سیدسعید سرابی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: ستاد اجرایی نمایشگاه به ریاست معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی تشکیل و برنامه‌های متنوعی برای فعالیت‌های فرهنگی و جنبی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: سال گذشته حدود 13 برنامه جنبی در حاشیه نمایشگاه برگزار شد که تمام آن‌ها با محور کتاب و مطالعه بود.

سرابی با اشاره به یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نمایشگاه چهاردهم، گفت: بخش جنگ نرم با هدف معرفی ابعاد جنگ نرم و روش‌های بصیرت‌افزایی همراه با ارایه کتاب‌های این حوزه، یکی از این برنامه‌ها به شمار می‌آید.

وی اظهار کرد: برنامه‌هایی مثل نقد کتاب، رونمایی از آثار نویسندگان و مولفان استانی و اجرای برنامه‌های جذاب با حضور دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف فعال در عرصه کتاب، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

سرابی با بیان این‌که مهلت ثبت‌نام ناشران در بخش کشوری به پایان رسیده است، یادآور شد: البته ناشران استان فرصت دارد تا پنجشنبه (20 مهر) برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

به گفته وی، این نمایشگاه در فضایی به وسعت 22 هزار مترمربع در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپا خواهد شد.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران از 14 تا 20 آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط