یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰
حضور فعال شركت‌كنندگان ايراني در نمايشگاه دروپا

شاهين اسفرجاني، مدير فروش و بازاريابي شركت «ايران‌روتاتيو» با اشاره به حضور فعال اين شركت به‌عنوان نماينده انحصاري كمپاني هايدلبرگ در نمايشگاه دروپا، گفت: بازديدكنندگان ايراني نيز با هدف كسب اطلاع از تكنولوژي‌هاي جديد در اين نمايشگاه شركت كردند.-

اسفرجاني به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: در نمایشگاه دروپا 2012 کمپانی هایدلبرگ در سالن شماره يك و در سالن شماره 2 به همراه شركاي تجاري خود شركت كرد. هايدلبرگ در «گالری نوآوری» خود واقع در سالن شماره 1،  محصولاتي را به منظور شکل‌دهی به آینده صنعت چاپ به نمایش گذاشت. 

وي با اشاره به اين‌كه مشكلات اقتصادي جهان در ميزان شركت‌كنندگان و استقبال از نمايشگاه موثر بود، عنوان كرد: ميزان هزينه‌هاي اين دوره كمتر از دوره‌هاي قبل دروپا بود ولي تكنولوژي‌هاي پيشرفته و جديدي عرضه شده بود.

اسفرجاني با اشاره به حضور فعال شركت‌ها و بازديدكنندگان ايراني در اين نمايشگاه، اظهار كرد: بازديدكنندگان ايراني نيز كه سال‌هاي قبل فقط براي تفريح به نمايشگاه دروپا مي‌آمدند، در اين دوره براي كسب اطلاعات و آگاهي از تكنولوژ‌ي‌هاي نوين و برخي نيز براي سرمايه‌گذاري در نمايشگاه شركت كردند.

اين فعال حوزه چاپ با بيان اين كه آمارها از فروش يك ميليارد يورويي كمپاني هايدلبرگ در نمايشگاه دروپا خبر مي‌دهند، گفت: شركت ايران روتاتيو كه نماينده انصاري كمپاني هايدلبرگ در ايران است در مدت دو هفته برپايي نمايشگاه حدود 15ميليون يورو فروش داشت.

اسفرجاني با اشاره به اين‌كه در طول برگزاري نمايشگاه از 14 تا 27 اردیبهشت‌ماه جاري غرفه‌هاي هايدلبرگ از پربازديدترين بخش‌هاي نمايشگاه بودند، گفت: اين نمايشگاه از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر و در روزهاي تعطيل تا 5 بعدازظهر در شهر دوسلدورف آلمان داير بود و حدود 90 هزار نفر براي بازديد از اين نمايشگاه وارد اين شهر شدند.

وي با تاكيد بر اين كه ميزان استقبال از سال‌هاي گذشته پايين‌تر بوده، گفت: همين ميزان استقبال هم نشان از اهميت اين رويداد در سطح جهان دارد.

اسفرجاني گفت: هايدلبرگ با 60 نوآوري در اين دوره از نمايشگاه دروپا شركت كرد. نمايش زنده تجهيزات و راهكارهاي هايدلبرگ بر هفت مفهوم شامل توليد ناب، چاپ سبز سازگار با محيط زيست، اينترنت به چاپ، چاپ بر حسب تقاضا، متمايزسازي از طريق ورني‌ها و جلوه‌هاي ويژه، آينده چاپ بسته‌بندي و دستيابي به برتري از طريق دانش فني روز استوار بود. 

نمایشگاه دروپا، مهمترین رخداد در صنعت چاپ جهان به شمار مي‌آيد، امسال از 3 تا 16 ماه می 2012 برابر با 14 تا 27 اردیبهشت‌ماه 1391 در شهر دوسلدورف آلمان برگزار شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها