دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۸
بررسي نمايشگاه دروپا در شماره جديد «صنعت چاپ»

سيصد و شصت و چهارمين شماره ماهنامه «صنعت چاپ» با نگاهي ويژه به نمايشگاه دروپا و اخبار مربوط به آن منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، خبرهاي متنوعي در شماره جديد ماهنامه «صنعت چاپ» درباره نمايشگاه دروپا 2012 و حضور شركت‌هاي ايراني در اين دوره از نمايشگاه گنجانده شده است. 

«چند گام تا دروپا 2012»، «فرصت‌هاي سودآور در يكپارچگي چاپ و رسانه‌هاي ديجيتال: گفت‌و‌گو با «برنارد شراير» رييس نمايشگاه دروپا 2012»، «گردهمايي ايرانيان در نمايشگاه دروپا»، «تازه‌ها در هفته بازار چهارسالانه (ويترين‌هاي شركت‌كنندگان در نمايشگاه دروپا)»، «مشتي نمونه خروار، پس از چاپ و ديجيتال»، «دو چيز يادتان نره!»، «ماشين‌هاي مان رولند به روال سابق توليد مي‌شوند» و «دو غرفه ايراني در نمايشگاه دروپا» برخي از عناوين اين شماره ماهنامه صنعت چاپ است.

در بخش «تازه‌ها در دوهفته بازار چهارسالانه» به نوآوري‌هاي شركت‌هاي حاضر در نمايشگاه اشاره شده است. شركت ايران روتاتيو نماينده انحصاري كمپاني هايدلبرگ در ايران با 60 نوآوري در اين دوره شركت كرده است. نمايش زنده تجهيزات و راهكارهاي هايدلبرگ بر هفت مفهوم استوار است كه شامل توليد ناب، چاپ سبز سازگار با محيط زيست، اينترنت به چاپ، چاپ بر حسب تقاضا، متمايزسازي از طريق ورني‌ها و جلوه‌هاي ويژه، آينده چاپ بسته‌بندي و دستيابي به برتري از طريق دانش فني روز است.

در بخش مقالات شماره 364 اين نشريه مي‌توان به عناويني مانند «پايداري چاپ در طوفان رسانه‌هاي الكترونيك»، «Drupa Cube 2012؛پلي ميان چاپ و دنياي آنلاين»، «افست و ديجيتال؛ همگرايي فناورانه» و «مركب به جاي مس؛ ارمغان چاپ به الكترونيك» دسترسي پيدا كرد.
 
نشريه «صنعت چاپ» هر ماه به صاحب امتيازي و مديرمسوولي مرتضي كريميان منتشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها