فاطمه گرزين، دبير اطلاعرساني همايش «تجاریسازی خدمات و کالاهای اطلاعاتی: آری یا خیر» به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: انجمن كتابداري دانشگاه الزهرا(س) هر ساله موضوعاتي را به گروه كتابداري اين دانشگاه براي برگزاري همايش پيشنهاد ميدهد كه پس از بررسي استادان و نيازهاي جامعه علمي، موضوعي تاييد شده و براي آن فراخوان ارايه ميشود.
وي افزود: سال گذشته نيز اين همايش با موضوعي ديگر در حوزه كتابداري برگزار شد كه از آن استقبال خوبي شد و در نهايت 84 مقاله به دستمان رسيد. پيشبيني ميكنيم كه با توجه به اطلاعرساني بيشتر براي همايش كنوني و نيز افزايش انگيزه دانشجويان تعداد بيشتري مقاله به اين همايش ارسال شود.
دبير اطلاعرساني همايش «تجاریسازی خدمات و کالاهای اطلاعاتی: آری یا خیر» تصريح كرد: سیزدهمین همایش کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاه الزهرا(س) با موضوع «تجاریسازی خدمات و کالاهای اطلاعاتی: آری یا خیر» 27 و 28 اردیبهشت ماه سال 91 برگزار خواهد شد.
وي درباره محورهاي اين همايش گفت: «اصول بازاریابی کالاها و خدمات در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی»، «اقتصاد اطلاعات»، «اقتصاد اطلاعات و دانش در جهان، مناطق و ایران»، «تجارت الکترونیکی، نیازسنجی اقتصادی و گردآوری اقتصادی اطلاعات در نظامهای اطلاعاتی»، «اطلاعات و دانش: جنبههای اقتصادی و تجاری و انواع کتابخانهها» و «تجاریسازی کالاها و خدمات» از محورهای موضوعی اين همايش است.
گرزين با بيان اينكه علاقهمندان میتوانند چکیده اثر خود را تا 5 بهمن به نشاني پست الکترونیکی Hamayesh13@gmail.com ارسال كنند، افزود: زمان اعلام پذیرش چکیده مقاله 20 تا 25 بهمن خواهد بود.
وي با اشاره به حمايت موسسات انتشاراتي از اين همايش گفت: در سال گذشته نشر كتابدار به عنوان حامي اين همايش حضور داشت و امسال نيز مذاكراتي براي جذب حاميان در حال انجام است.
گرزين تصريح كرد: مقالات اين همايش توسط استادان گروه كتابداري دانشگاه الزهرا(س) و نيز چند تن از استادان ساير دانشگاهها داوري ميشود.
پنجشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸
نظر شما