جمعه ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱
«99 فاجعه در كلاس درس» به بازار نشر آمد

جديدترين ترجمه مهدي غروي قوچاني با عنوان «99 فاجعه در كلاس درس» با نگاهي به خصوصيات يك معلم در چرخه آموزشي كشور و نيز راهكارهاي مقابله با رخدادهاي مختلف در كلاس‌هاي درس منتشر شد._

 به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، كتاب حاضر به جاي تمركز بر جنبه آكادميك زندگي آموزگاري بر جنبه شخصي زندگي آنان نيز توجه دارد و از معلمان درباره احساس و شيوه كارشان سوال مي‌كند.

«تاباتا ريمنت» نويسنده كتاب، در 13 سرفصل مجزا تلاش كرده است معلمان را از ابتداي ورود به دنياي دانش‌آموزان تا برخورد با انواع  رفتارهاي مختلف هدايت كند.

با توجه به مشكلات اغلب معلمان در كلاس‌هاي درس و محيط‌هاي آموزشي در برخورد با مسايل گوناگون، اين اثر راهكارهاي متنوعي را براي رهايي از اين مشكلات پيشنهاد كرده است، برخورد با دانش‌آموزان كج‌خلق، تنفر دانش‌آموز از معلم، مبارزه در راهروها و... برخي از اين موضوعات به شمار مي‌آيند.

توجه معلمان به نوع پوشش، مواجهه با خستگي، رفت و آمد به مدرسه، حوادث غيرمترقبه، ابراز محبت از سوي دانش‌آموزان، تعقيب فراريان مدرسه و... از جمله موضوعات مورد بررسي در اين كتاب‌اند.

چاپ نخست كتاب «99 فاجعه در كلاس درس» در 263 صفحه، شمارگان 3 هزار نسخه و بهاي 53 هزار ريال از سوي انتشارات هنگام منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها