جمعه ۳۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۴
"رد پاي سرخ عشق" منتشر شد

اشعار منتخب سومين و چهارمين جشنواره شعر دفاع‌مقدس استان چهارمحال ‌و بختياري در اثري با عنوان "رد پاي سرخ عشق" منتشر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) در اين اثر بيش از 100 قطعه شعر در سه بخش "فرهنگ ايثار، شهادت و دفاع‌‌مقدس"، "مقاومت ملل" و "فرهنگ عاشورايي" تنظيم شده و از جمله شاعران اين آثار مي‌توان به "عادل حيدري"، "سيد مهدي افضلي"، "زهرا فرقاني" و "اكرم ميرزا خاني" اشاره كرد.

"محسن عبدي‌پور" در شعري با عنوان "اتوبوس‌هاي خاطره" كه آن را به شهيد دكتر مصطفي چمران تقديم كرده، اين‌‌‌گونه سروده است: "دستم را براي كسي تكان نداده‌ام و / قطار انديمشك از دستم رفت / حالا، اهواز انگشت به دندان گرفته است / از اين همه گرد و غبار كه به آسمان تو برخاست / حوصله آبادان / به كودكي خرمشهر برنگشت / غصه خورد، تركش خورد... يادت باشد / كبوتران حرم ابن مهزيار / چند ساليست از دست من دانه نخورده‌اند / دكتر!!"

مجموعه شعر "رد پاي سرخ عشق" در قطع رقعي و 191 صفحه، با شمارگان 3هزار نسخه و بهاي 34هزار ريال، به همت اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس استان چهار محال و بختياري، وارد بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط