چهارشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸
درآمد 100 ميليون توماني از تبليغات داخلي بخش دانشگاهي نمايشگاه 24

رييس هيات مديره انجمن فرهنگي ناشران دانشگاهي مي‌گويد: از تبليغات داخلي بخش دانشگاهي نمايشگاه كتاب تهران، 100 ميليون تومان درآمد حاصل شد كه صرف خريد ساختمان جديد انجمن مي‌شود.\

محمدحسين زارع در گفت‌ و گو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: طرح درآمدزايي از تبليغات داخل سالن‌هاي دانشگاهي نمايشگاه، سال گذشته بيش از 80 ميليون تومان و امسال 100 ميليون تومان درآمد براي انجمن فرهنگي ناشران كتاب دانشگاهي داشته است.

وي تصريح كرد: اين درآمدها صرف خريد ساختمان جديد انجمن ناشران كتاب دانشگاهي خواهد شد. 

زارع با بيان اينكه اكنون دو گزينه براي خريد ساختمان انجمن فرهنگي ناشران دانشگاهي وجود دارد، گفت: محل‌هاي در نظر گرفته شده نزديك دانشگاه تهران قرار دارند اما هنوز تصميم نهايي براي خريد يكي از اين دو گرفته نشده است.

وي افزود: تبليغات داخلي سالن‌ها تنها درآمد انجمن فرهنگي ناشران دانشگاهي از نمايشگاه بيست و چهارم بود و در بخش اجاره غرفه‌ها انجمن تنها نقش ناظر و اجرا كننده را ايفا كرد.

زارع با اشاره به برگزاري جلسه جمع‌بندي فعاليت‌هاي بخش دانشگاهي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران گفت: امسال 524 ناشر در 420 غرفه بخش دانشگاهي حضور داشتند و اين نشان از رشد 25 درصدي تعداد ناشران داشت.

رييس هيات مديره انجمن فرهنگي ناشران كتاب دانشگاهي، يكي از مسايل مطرح شده در آخرين جلسه هيات مديره اين انجمن را وضعيت خريد الكترونيكي كتاب‌ از نمايشگاه تهران عنوان كرد و گفت: انجمن پيشنهاد مي‌كند فروش الكترونيكي كتاب در نمايشگاه به چند بانك سپرده شود تا وضعيت اين بخش در رقابت‌ بانك‌ها بهبود يابد.

زارع تاكيد كرد: در بحث اختصاص غرفه‌ به ناشران حاضر در نمايشگاه كتاب تهران بايد علاوه بر كميت كتاب‌هاي ناشران به كيفيت آثار آن‌ها نيز توجه شود.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 14 تا 24 ارديبهشت برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها