جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۵
امكان دسترسي به 300 هزار عنوان كتاب داخلي در پايگاه آدينه‌بوك

مدير پخش انتشارات آدينه گفت: پايگاه اطلاعات و فروش اينترنتي كتاب «آدينه بوك» امكان فروش اينترنتي 300 هزار عنوان كتاب چاپ داخل را براي كاربران فراهم كرده است./

 طاهره پيرمراد در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با اشاره به اينكه پايگاه اينترنتي آدينه‌بوك به عنوان نخستين و بزرگترين پايگاه اطلاع‌رساني و فروش كتاب در كشور با اهداف گوناگون در سال 80 تاسيس شده است، افزود: اين پايگاه اينترنتي به مناسبت برپايي نمايشگاه كتاب با ارايه تخفيف 10 درصدي فروش كتاب، سفارش مراكز، موسسات عالي، دانشگاه‌ها، كتابفروشي‌ها و افراد را از طريق فكس يا ايميل در كمترين زمان دريافت و به تهران و شهرستان‌ها ارسال مي‌كند.

وي با تاكيد بر اينكه پايگاه آدينه‌بوك از 10 سال پيش در حوزه نشر اينترنتي فعاليت مي‌كند، افزود: اين پايگاه دسترسي به 300 هزار عنوان كتاب چاپ داخل، 190 عنوان كتاب الكترونيكي و دسترسي به اطلاعات مربوط به كتاب‌هاي بيش از 50 هزار ناشر داخلي و خارجي را  همراه فهرست كامل ناشران كشور فراهم كرده است. پايگاه فروش اينترنتي كتاب «آدينه بوك‌» به نشاني WWW.ADINEHBOOK.COM فعاليت مي​کند.

پيرمراد با اشاره به اينكه انتشارات آدينه 40 عنوان كتاب خود را در حوزه مديريت در نمايشگاه كتاب تهران عرضه كرده است، افزود: ‌علاوه بر اين آثار، بيش از 50 عنوان كتاب از ناشراني كه در نمايشگاه حضور ندارند نيز در غرفه «آدينه» عرضه شده اند.

وي در ادامه افزود: براي نمونه، كتاب «تو، تويي» اثر اميررضا آرميون از نشر حديث در اين غرفه ارايه شده است. اين كتاب سال گذشته 39 هزار نسخه فروش داشته و چاپ ششم آن به نمایشگاه کتاب رسيده است.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران فردا(24 ارديبهشت) به کار خود پايان مي​دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها