سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۰
امكان ارسال اخبار كتاب از غرفه انتشارات "سوره مهر"

انتشارات سوره مهر علاوه بر برگزاري برنامه‌ها و نشست‌هايي در روزهاي برگزاري بيست‌وچهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، قصد دارد برای ارسال اخبار و گزارش‌های خبرنگاران حوزه كتاب، بخشی از فضای غرفه انتشارات را با امكانات سخت‌افزاري تجهیز کند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) انتشارات سوره مهر در بيست‌وچهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، 6 نشست برگزار خواهد كرد. 

اين ناشر در بخش نشست‌هاي تخصصي به موضوع‌هايي مانند، رسانه‌های اجتماعی وکتاب (رابطه متقابل شبکه‌های اجتماعی و بازار کتاب)، نقش و اهمیت برند در حوزه صنعت نشر (انتشارات و برند) و بازاریابی کتاب با تاکید بر بازاریابی الکترونیک مي‌پردازد.

همچنين نشست خبری معرفی مجموعه "شعر امروز" که سری سوم آن در نمایشگاه عرضه می‌شود، کتاب 4 جلدی "تاریخ تطبیقی هنر" از مرتضی گودرزی دیباج و نگاهی به مجموعه‌های شعری منتشر شده از علی معلم‌دامغانی، ديگر جلسه‌هايي‌اند كه در غرفه سوره مهر برگزار مي‌شوند.

برپایی چتر بلوتوث برای ارسال برنامه‌های کاربردی تلفن همراه، مانند گزیده اشعار و مطالب کتاب‌ها با قابلیت ارسال به دوستان در قالب پیامک از ديگر فعاليت‌هاي انتشارات سوره مهر در نمايشگاه كتاب 24 است. 

همچنين اين ناشر علاوه بر اجراي طرح نظرسنجي از مخاطبان به وسيله بولوتوث، قصد دارد بخشی از فضای غرفه انتشارات را برای تنظیم و ارسال اخبار و گزارش های خبرنگاران حوزه كتاب به رسانه‌های خود با امكانات سخت‌افزاري تجهیز کند. 

بيست‌وچهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 14 تا 24 ارديبهشت 90 در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) تهران برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط