یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
افزایش ۲ برابری اعتبارات فرهنگی و هنری لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از پیش‌بینی ۲ برابری اعتبارات فرهنگی و هنری لرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، منصور احمدی روز یکشنبه در نشست خبری  با اشاره به سفر هفته گذشته محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه به لرستان گفت: در این سفر حدود ۴۰ مطالبه فرهنگی و هنری و ۱۰۰ نامه از سوی مردم و درخواست‌های اداری به وی ارائه و تحویل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دستاوردهای خوب سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان گفت: در این سفر  تمام مطالبات احصاء شده به ایشان منتقل شد که پیش‌بینی می‌شود اعتبارات ویژه‌ای به پروژه‌های عمرانی و فرهنگی لرستان اختصاص یابد.

احمدی با بیان اینکه انتقاد سازنده موجب توسعه و تخریب موجب عقب‌ماندگی خواهد شد افزود: در برنامه سفر وزیر، هیچ‌گونه انتخاب گزینشی برای حضور خبرنگاران و شرکت در برنامه‌های لحاظ نشده بود، اما با توجه به خطرات احتمالی جاده‌ای، عده‌ محدودی از خبرنگاران در سفر بیرون از مرکز استان همراه بودند اما در جلسه شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی استان فراخوان عمومی برای حضور همه خبرنگاران اعلام شده بود و در شهرستان‌های میزبان وزیر نیز خبرنگاران شهرستانی نیز محدودیت حضور نداشتند‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آینده نزدیک نیز با همراهی هیئت دولت برای پیگیری مطالبات به استان سفر خواهند کرد افزود: اعتبارات فرهنگی استان در برنامه امسال ۲ یا ۳ برابر خواهد شد و این درحالی است که سال گذشته وضعیت بودجه اداره کل اصلا مناسب نبود.

به گزارش ایبنا، سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه چهارم خردادماه با چهار رویکرد فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای به شهرستان‌های کوهدشت، خرم‌آباد و بروجرد انجام شد.

شرکت در همایش فعالان قرآنی، بازدید از پروژه‌های فرهنگی، شرکت در جلسه شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی استان و ویژه برنامه ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های سفر یک روزه محمد مهدی اسماعیلی به لرستان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها