شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
عطای تاریخ و ادب؛ برنامه‌ای برای نکوداشت عطاءالله حسنی

عطای تاریخ و ادب؛ برنامه‌ای برای نکوداشت دکتر عطاءالله حسنی است که در تالار مولوی دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آئین نکوداشت دکتر عطاء‌الله حسنی، نویسنده و استاد گروه تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی به پاس چندین دهه کوشش‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و تربیتی تاریخ‌پژوهی، مردم‌پژوهی برگزار می‌شود. 

این نکوداشت با همکاری گروه تاریخ، معاونت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی، انجمن علمی تاریخ و کانون دانش‌آموختگان تاریخ دانشگاه، دانشکده ادبیات و علوم انسانی  برگزار می‌شود.

عطای تاریخ و ادب؛ برنامه‌ای برای نکوداشت دکتر عطاءالله حسنی دوشنبه 18 اردیبهشت ساعت 13 و 30 دقیقه در تالار مولوی دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. 

عطاءالله حسنی، متولد 1331 است. او پس از اخذ مدرک ديپلم ادبی از دارالفنون تهران، تحصيلات دانشگاهی خود را در رشته كارشناسی تاريخ در دانشگاه شيراز آغاز كرد و در سال 1354 به پايان رسانيد. او مدرک كارشناسی ارشد تاريخ را از دانشگاه علامه طباطبايی و دكترای همان رشته را از واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامی (در سال 1369) دريافت كرد. حسنی سال‌ها عضو هيئت علمی و دانشيار گروه تاريخ، دانشكده ادبيات و علوم انسانی دانشگاه شهيد بهشتی بود و با سمت استادی از گروه تاریخ دانشگاه بازنشسته شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها