جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
شاعران آیینی به نمادهای امنیت از جمله شهید طهرانی مقدم توجه خاص کنند

افشین علا، شاعر آیینی کشورمان با تاکید بر اینکه شهید طهرانی‌مقدم از شهدای مظلوم جبهه امنیت و اقتدار ملی ماست، از شاعران و نویسندگان متعهد خواست در اشعار خود به چنین بزرگانی بیشتر توجه کنند.

افشین علا، شاعر آیینی و صاحب منظومه «سربازنامه» درباره سردار شهید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) عنوان کرد: به مناسبت زادروز شهید طهرانی مقدم، پدر موشکی ایران در حال نگارش یک مثنوی بلند درباره رشادت‌ها و مظلومیت وی هستم که به‌زودی نهایی و عرضه خواهد شد.

علا با تاکید بر اینکه امثال سردار سلیمانی و شهید طهرانی‌مقدم اسطوره‌های بزرگی هستند که باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرند، افزود: اقتدار موشکی و امنیت امروز خود را مدیون شهید طهرانی‌مقدم هستیم، بزرگمردی که امروز به دلیل گرفتاری در مسائل روزمره و مشکلات اقتصادی و اجتماعی فراموشش کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ایران اسلامی در عرصه اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی بسیار خوش درخشیده است و آن را مدیون شهدا از جمله شهید سلیمانی و شهید طهرانی مقدم هستیم. شهید سلیمانی نماد جوانمردی و امنیت برای ماست و شهید طهرانی مقدم نیز نماد اقتدار موشکی و دفاعی کشورمان است.
 
علا با اشاره به اینکه شاعران و اهالی فرهنگ از سربازان انقلاب اسلامی هستند، گفت: تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر آرمان انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشند و به دست مخاطبانش می‌رسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها