پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
حضور روستا‌های دوستدار کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

روستا‌های دوستدار کتاب یزد به عنوان نماینده‌ای از یزد در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، روستا‌های شمسی و ابراهیم‌آباد رستاق از شهرستان اشکذر یزد به عنوان دو روستای دوستدار کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا کردند.

روستای ابراهیم آباد در سه روز ابتدایی نمایشگاه کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) روبروی درب شرقی شبستان حضور پیدا کردند و فعالیت‌های خود در زمینه کتاب و کتابخوانی را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد.

همچنین روستای شمسی شهرستان اشکذر نیز از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در این غرفه حضور پیدا می‌کند و به ارائه دستاورد‌ها و فعالیت‌های خود به عنوان روستای برگزیده دوستدار کتاب می‌پردازد.

روستای شمسی برای پنچمین سال پیاپی است که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند و فعالیت‌های خود را ارائه می‌کند.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این خصوص به ایبنا گفت: نمایشگاه کتاب به عنوان یکی از رویداد‌های مهم فرهنگی و اجتماعی در سطح کشور است که به صورت سالانه در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور اقشار مختلف مردمی در این رویداد فرهنگی می‌تواند نقطه عطفی برای فعالیت‌های فرهنگی در سطح کشور باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: خوشبختانه امسال نیز شاهد حضور روستا‌های شمسی و ابراهیم آباد شهرستان اشکذر در نمایشگاه کتاب تهران هستیم که نشان از توجه به بحث کتاب و کتابخوانی در این روستا‌ها است.

عابدی بیان کرد: این نمایشگاه فرصتی برای روستا‌های دوستدار کتاب نیز است تا بتوانند فعالیت‌های خود را در معرض دید عموم مردم قرار دهند.

وی ادامه داد: این حضور می‌تواند نقطه مثبتی برای فعالیت‌های فرهنگی و کتاب خوانی استان باشد زیرا به عنوان سفیرانی فرهنگی از استان در این نمایشگاه حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط