جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
امکانات اتاق ضبط صدا برای تولید کتاب‌های صوتی باید تقویت شود

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: امکانات اتاق ضبط صدا برای تولید کتاب‌های صوتی در این بخش باید تقویت شود و برای غنی‌سازی و تولید کتاب‌های گویا و صوتی در این بخش از افراد علاقه‌مند و خیرین دعوت می‌کنیم که با کتابخانه مرکزی مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، به‌مناسبت روز جهانی عصای سفید، معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان؛ به همراه سمیه رحمان‌پور، معاون امور كتابخانه‌ها و همكاری‌ها و کارشناسان ستادی، با حضور در بخش کم‌بینایان و نا‌بینایان کتابخانه مرکزی ارومیه در نشست صمیمی با  آیدا مجیدآبادی کتابدار این بخش گفتگو کرده و از ایشان تقدیر شد.
 
معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، ضمن گرامیداشت روز عصای سفید و قدردانی از زحمات مسئول محترم بخش نابینایان، گفت: روز جهانی عصای سفید یادآور اهمیت رسیدگی بیش از پیش به نیازها و مطالبات نابینایان و کم‌بینایان گرامی و بهانه‌ای برای توجه به حقوق شهروندی این عزیزان است.
 
وی، ضمن تاکید بر اولویت خدمت‌‌رسانی به افراد با نیازهای ویژه، اظهار کرد: بخش کم بینایان و نابینایان کتابخانه مرکزی ارومیه با دارا بودن بیش از 1000 عنوان کتاب بریل و ۱۲ هزار کتاب صوتی در موضوع‌های درسی و غيردرسی برای نابینایان و كم‌بينايان در سراسر استان خدمات ارایه می‌دهد.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر  این بخش به 245 نفر عضو با نیاز ویژه خدمت‌رسانی می‌کند و با برگزاری کلاس‌های آموزشی مورد تقاضای روشندلان، فعالیت‌های فرهنگی متنوع، نشست‌های بررسی کتاب، نقد کتاب و معرفی کتاب و تولید کتب گویا مورد نیاز اعضا، جایگاه خود را در بین مخاطبان یافته است.
 
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی در پایان سخنان خود با تاکید بر تقویت امکانات  اتاق ضبط صدا برای تولید کتاب‌های صوتی در این بخش گفت: برای تقویت و غنی‌سازی برای تولید کتاب‌های گویا و صوتی در این بخش از افراد علاقه‌مند و خیرین دعوت می‌کنیم که با کتابخانه مرکزی مشارکت داشته باشند.

در این دیدار مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی  با اهدای لوح سپاس و هدیه، از کتابدار  بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی ارومیه تقدیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها