یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
همایش شعرخوانی و خاطره‌گویی دفاع مقدس در دورود برگزار شد

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود همایش شعر و خاطره‌گویی دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنر مهر دورود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ایبنا در لرستان، با حضور فرماندار دورود، جانشین فرمانده سپاه دورود، مسئول دفتر نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای شهر دورود، جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه همایش شعر و خاطره‌گویی دفاع مقدس با عنوان «خاکریز کلمات» در  محل باز مجتمع فرهنگی هنری ارشاد دورود برگزار شد.

در این مراسم علی‌محمد زیدوندی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایثارگران الگوهای عینی دفاع مقدس هستند که باید قدردان آنها باشیم.

وی عنوان کرد: زبان هنر بهترین ابزار در راستای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر است که می‌توان از این عنصر در راه ترویج آموزه‌های ایثار و شهادت در سطح جامعه بهره‌مند شد.


در این همایش، شاعران و پیشکسوتان دفاع مقدس به بیان اشعار و خاطرات خود پرداختند و در حاشیه این مراسم از نمایشگاه عکس دفاع مقدس با موضوع حضور مقام معظم رهبری در جبهه نیز بازدید به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها