دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
«تعلیم نفس کشیدن» منتشر شد

کتاب «تعلیم نفس‌کشیدن» نوشته آن تایلر و با ترجمه علی ملایجردی، به همت نشر سیب سرخ به بازار کتاب رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ رمان «تعلیم نفس‌کشیدن» نوشته آن تایلر، با ترجمه‌ای از علی ملایجردی و از سوی نشر سیب سرخ منتشر شد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «کافه درست جلوی رویش بود، و آن‌سوتر تعدادی بناهای کوتاه که با بلوک سبک ساخته بودند و فراتر از آن به نظر او حداقل نمای از شهر دیده می‌شد. شاید این یکی از شهرهای درهم و برهم سر جاده‌ی مسیر یک بود، این شهرها بیشتر در جهت رفع نیاز مسافران به وجود آمده بود. مگی می‌توانست در یک هتل بدون زرق‌وبرق بماند، اتاق‌های این هتل از تختی که داخل آن بود بزرگتر نبودند.»

در توضیحی بر این اثر آمده که آن تایلر رمان و داستان کوتاه‌نویس و منتقد ادبی آمریکایی است. از او بیست‌وسه رمان منتشر شده است. از جمله رمان‌های او می‌توان به «رستوران دلتنگی»، «توریست تصادفی» و «تعلیم نفس‌کشیدن» اشاره کرد. هر سه این کتاب‌ها فینالست‌های جایزه پولیتزر بوده‌اند و در سال 1989 کتاب «تعلیم نفس‌کشیدن» برنده‌ی نهایی آن شناخته شد.

آن تایلر همسر زنده‌یاد تقی مدرسی، رمان‌نویس مشهور ایرانی خالق «آداب زیارت»، «شریفجان شریفجان» و «آدم‌های غایب» است.

کتاب «تعلیم نفس‌کشیدن» نوشته آن تایلر، در 412 صفحه، به قیمت 139 هزار تومان، در قطع رقعی، جلد شومیز و با ترجمه علی ملایجردی، از سوی نشر سیب سرخ به کتاب‌فروشی‌ها راه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها