سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
منتخب جشنواره کشوری کتابخوانی هم با کرونا رفت

الهه خیرآبادی برگزیده بخش نگاه ویژه هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور در پی ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، الهه خیرآبادی از معلمان فعال مدارس شهرستان زبرخان در استان خراسان رضوی که سال گذشته به عنوان برگزیده در جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور معرفی شده بود، دو روز پیش به علت ابتلا به کرونا درگذشت.
 
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی درگذشت زنده یاد «سرکارخانم الهه خیرآبادی» مروج برگزیده کشوری کتابخوانی در سال۹۹ را تسلیت گفت. در پیام افشین تحفه‌گر آمده است:
خبر درگذشت معلم عشق و ایثار، زنده یاد «سرکار خانم الهه خیرآبادی» مروج برگزیده کشوری کتابخوانی در سال ۹۹ که عمر با برکت خویش را صادقانه و خالصانه با عشق بی‌پایان به کتاب، به تعلیم جلوه‌هایی از عشق و ایثار و تربیت کودکانی از مهر و ایمان صرف کرد، موجب اندوه و تالم بسیار گردید. یاد این معلم دلسوز و فداکار خراسان رضوی را گرامی می‌داریم و فقدان اندوهناک وی را به جامعه بزرگ فرهنگیان استان، اصحاب فرهنگ ادب و کتابخوانی نیشابور و خانواده مکرم آن فقید جاوید، بویژه همسر و فرزند عزیز ایشان، تسلیت و تعزیت می گویم و از پیشگاه یگانه خالق هستی، برای روح بلند این فعال فرهنگی عرصه کتاب و کتابخوانی و  معلم پرتلاش و فداکار، رحمت واسعه الهی مسألت می‌نمایم.

 
یادآوری می‌شود، «الهه خیرآبادی» از معلمان و مدیران فعال مدارس شهرستان زبرخان، سال گذشته با برگزاری برنامه‌های متنوعی ازجمله تشکیل اتاق قصه‌گویی برای دانش‌آموزان، گام‌هایی ارزشمند برای ترویج فرهنگ و کتابخوانی برداشت؛ تلاش‌هایی که درنهایت توانست عنوان برگزیده بخش نگاه ویژه هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور را برای او به ارمغان بیاورد. «ایبنا» بعد از کسب این عنوان، با الهه خیرآبادی گفتگویی انجام داد که وی در آن مصاحبه (به تاریخ 25 اسفند 1399) به معرفی طرح‌ها و اقداماتی که منجر به کسب این موفقیت شده، سخن گفته بود. (اینجا).

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها