شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
کتاب صوتی «تمنای بی‌خزان» در راه بازار نشر

کتاب صوتی «تمنای بی‌خزان»، روایت‌های زهرا سلیمانی‌زاده؛ همسر شهید مدافع ‌حرم، مهدی حسینی به‌زودی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «تمنای بی‌خزان» دربردارنده روایت‌های زهرا سلیمانی‌زاده؛ همسر شهید مدافع‌ حرم، مهدی حسینی است که به قلم شیرین زارع‌پور از سوی انتشارات 27 بعثت منتشر شده است.
 
«مهدی حسینی» در شهریوماه 1359 چشم به جهان گشود. جوانی زیبارو، بامحبت و عاشق بود. وی پس از فراز و نشیب‌های بسیار، آذرماه سال 1383 با زبان روزه با عشق دوران نوجوانی خود ازدواج می‌کند. زندگی سرشار از عشق و محبت آن‌ها پس از دوازده سال در دوازدهمین روز از پاییز سال 1395 با شهادت مهدی در سوریه به پایان می‌رسد.
 
سلیمانی‌زاده در این کتاب از دوران نوجوانی و روز‌های عاشقی خود و پسر خاله گوهر و سختی‌هایی که برای رسیدن به یکدیگر طی کردند، از زندگی مشترک و در نهایت از لحظات وداع با همسر خود می‌گوید.
 
در قسمتی از این کتاب می خوانیم:
«پیکانی به رنگ آبی جلویمان ترمز کرد، طوری که آبِ کف کوچه روی چادرم پخش شد. سرم را بلند کردم چندتا بد ‌و ‌بی‌راه بارش کنم که دیدم از زیر پوشیه فقط خودم می‌شنوم و سارا. اما نه، انگار او بود. چشمم افتاد به لبخند مهربانی که روی لب‌هایش جا خوش کرده بود. با حرص نگاهش کردم. او مرا نمی‌دید. شیشه‌ ماشین را داد پایین و گفت «دارم می‌رم خونه‌ شما. می‌رسونم‌تون.» به سارا نگاه کردم تا نظرش را بپرسم. سرش را به علامت موافقت پایین آورد. بعد از کمی مکث، هر دو سوار ماشین شدیم. خواستم عقب بنشینم که درِ سمت شاگرد را باز کرد. ناچار شدم به درخواستش احترام بگذارم. این اولین‌باری بود که این‌قدر نزدیکش شده بودم. قلبم اوضاع خوبی نداشت.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها