یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
مراسم بزرگداشت و رونمایی از کتاب "گزیده مقالات سپیده کاشانی" در فضای مجازی

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، ۱۴ تیرماه 1400 و همزمان با گرامیداشت روز قلم، مراسم بزرگداشت و رونمایی از کتاب "سپیده سخن"، (گزیده مقالات سپیده کاشانی) را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در فضای مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) در این برنامه که از ساعت ۱۴:۰۰تا ۱۶:۰۰ برگزار خواهد شد، حسن بلخاری رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، حمیدرضا ارباب سلیمانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور دینی و فرهنگی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و دبیر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اصفهان، فاطمه راکعی شاعر، مترجم و پژوهشگر، میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و عبدالرضا مدرس‌زاده عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان سخنرانی خواهند کرد.

«سرور اعظم باکوچی» معروف به سپیده کاشانی، در سال ۱۳۱۵ در کاشان، متولد شد. وی شاعری خوش قریحه با طبعی لطیف بود که اشعار زیبایی به سبک قدیم و نو سروده است.



سپیده کاشانی را می‌توان از اولین بانوان شاعر دانست که نخستین آثار ادبیات مقاومت پایداری و جهاد و شهادت را در شعر انقلاب به بار نشاند. او  به‌عنوان یک زن مسلمان و انقلابی قدم به میدان نهاد و در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ادبی شرکت کرد و به تبیین و ترویج معارف اسلامی، ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی پرداخت.

این برنامه به صورت زنده از صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی:

https://www.instagram.com/anjomanasarmafakher2

و همزمان در صفحات انجمن در نشانی‌های زیر پخش می‌شود:

https://t.me/anjomanasarmafakher

https://www.aparat.com/mafakherefarhangi

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها