یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
برنامه «نشر - ناشر - تجربه» با حضور مدیر نشر افق

دهمین همایش «بحران و برون رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان» در قالب برنامه «نشر - ناشر - تجربه» با حضور رضا هاشمی نژاد مدیر نشر افق سه‌شنبه 15 تیر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دهمین همایش "بحران و برون رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان" به برنامه نشر -  ناشر - تجربه اختصاص دارد؛ برنامه‌ای که در آن با دعوت از ناشران موفق و گفت‌وگو با آنها، ناشران تازه کار را با چالش‌های این شغل آشنا کرده و راهکارهای عملی پیش روی آنها قرار داده تا مسیر درست و همواری را برای ادامه‌ کار خود انتخاب کرده و به جای فرضیات، تئوری‌ها و بعضاً نقشه راه نادرست از تجربیاتی که امتحان پس داده‌اند استفاده کنند.
 
در اولین برنامه نشر - ناشر - تجربه رضا هاشمی‌‌نژاد مدیر نشر افق و برزو سریزدی کارشناس - مجری این برنامه حضور دارند و قرار است علاوه بر تجربیات مدیر نشر افق در حوزه نشر داخلی از تجربیات وی در حوزه نشر بین‌الملل نیز استفاده شود.
 
پیش از این قرار بود شنبه 29 خرداد این نشست برگزار شود که به دلیل برخی مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محقق نشد و زمان برپایی آن به تعویق افتاد.
 
برنامه نشر -  ناشر – تجربه در روز سه‌‌شنبه 15 تیر ماه از ساعت 17 تا 18 در صفحه‌ اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی nasherane_ketabe_Kodak برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها