یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی با گرایش «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» برگزار می‌شود

واحد تاریخ شفاهی معاونت آموزش و پژوهش موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، کارگاه آموزشی - تخصصی تاریخ شفاهی با گرایش «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» را از اول تیرماه سال‌جاری برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، حسن اشتری؛ معاون آموزش و پژوهش موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: کارگاه آموزشی - تخصصی تاریخ شفاهی یک دوره 20 ساعته کوتاه‌مدت است که با حضور اساتید مجرب دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد. در پایان این دوره به فراگیرها گواهینامه معتبر آموزشی از دپارتمان آموزش تخصصی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داده خواهد شد.

وی بیان کرد: کلاس‌های این دوره از آموزش به‌صورت ترکیبی (مجازی و حضوری) برگزار می‌شود؛ به‌نحوی‌که بخش تئوری - نظری به‌صورت مجازی و بخش کارگاهی آن به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. ضمنا به افرادی که حائز بیشترین نمره قبولی در آزمون این دوره از کارگاه‌ها باشند؛ پروژه‌های تاریخ شفاهی با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سپرده خواهد شد.

حسن اشتری زمان شروع برگزاری کارگاه آموزشی - تخصصی تاریخ شفاهی را ابتدای تیرماه عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و پژوهشگران عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تخفیف ویژه‌ای برخوردار هستند. همچنین برای خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تخفیفی درنظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این کارگاه تا پایان خردادماه 1400 به سایت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه کنند و یا با شماره 88657026 داخلی 829 تماس بگیرند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد دپارتمان آموزشی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ثبت‌نام کنند.

هزینه این دوره آموزشی 350 هزار تومان است که با توجه به محدودیت تعداد ثبت‌نام، اولویت با اشخاصی است که زودتر ثبت‌نام کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها