دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
رونمایی از ترجمه ترکی 14 کتاب‌ ایرانی با حضور سفیر ترکیه

علی فریدونی از برگزاری آئین رونمایی ترجمه ترکی 14 کتاب ایرانی و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی «راه‌های ورود به بازار جهانی نشر» در سرای کتاب موسسه خانه کتاب خبر داد.

علی فریدونی، مدیرکل مجامع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره رونمایی از ترجمه 14 کتاب ایرانی به ترکی استانبولی بیان کرد: هم‌زمان با هفتمین روز از هفته کتاب چهارشنبه(29 آبان‌ماه) با حضور سفیر و رایزن فرهنگی این کشور در ایران از 14 عنوان کتاب ترجمه به زبان ترکی استانبولی در «سرای کتاب» موسسه خانه کتاب رونمایی می‌شود. همه این آثار از سوی دبیرخانه طرح گرنت حمایت شده‌اند.    

وی درباره برگزاری کارگاه آموزشی «راه‌های ورود به بازار جهانی نشر» افزود: کارگاه آموزشی «راه‌های ورود به بازار جهانی نشر» نیز 29 آبان‌ماه با حضور فعالان حوزه نشر در سرای کتاب موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود. بیش از 60 نفر از علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه ثبت‌نام کرده‌اند. این کارگاه ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

به گفته فریدونی، از نسخه ارمنی کتاب «زیبا صدایم کن» اثر فرهاد حسن‌زاده با حضور گئورگ آساتوریان مترجم ارمنی این کتاب نیز ساعت 11 در سرای کتاب برگزار می‌شود.   

بیست‌و‌هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تا ۳۰ آبان‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها