شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
​مراسم رونمایی از رمان «زنان وقتی خفته‌اند» برگزار می‌شود

مراسم رونمایی از رمان «زنان وقتی خفته‌اند» نوشته عباس مهیاد در موسسه فرهنگی و هنری هفت اقلیم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم رونمایی از رمان «زنان وقتی خفته‌اند»، نوشته عباس مهیاد از ساعت 18 جمعه 1 مرداد با حضور فریاد شیری، نازنین جودت و منوچهر آدینه در موسسه فرهنگی و هنری هفت اقلیم برگزار می‌شود.

عباس مهیاد در رمان «زنان وقتی خفته‌اند» به ماجرای زنی به نام دریا می‌پردازد که تا چشم باز کرده وارد زندگی شده، حامله است و حالا  نمی‌داند که چگونه زندگی را با همسرش، امیرهوشنگ ادامه دهد.

در صفحه نخست این کتاب و در معرفی دریا آمده است: «من بسیار زود شوهر کردم. به اصرار خاله‌ مهربانم که زن دومِ پدر امیرهوشنگ بود و خیلی زود جوانمرگ شد. خاله مثل مسیح بود. مثل بودا. همه را دوست می‌داشت بی‌آن که به گناهکار بودن و نبودن و به شرارت‌ آن‌ها کار داشته باشد. خاله همیشه از پسر ناتنی‌اش تعریف می‌کرد. می‌گفت امیرهوشنگ بسیار با استعداد است. هم خوش‌هیکل است، هم خوش صورت، هم مرد کار. راست می‌گفت این‌ها را. امیرهوشنگ زیباترین مردی بود که من دیده بودم به چهره. کاری هم بود. به ازدواج با او تن دادم. مصیبت آغاز شد.»

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند در زمان یاد شده به موسسه فرهنگی و هنری هفت اقلیم به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان ملک، بعد از خیابان کشواد، پلاک 569 مراجعه کنند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها