شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
حضور «آوا‌نامه» با 6 کتاب صوتی در «شهر آفتاب»/ از «گیله‌مرد» بزرگ علوی تا «قمارباز» داستایوفسکی

اسماعیل آذری،‌ بنیانگذار و مدیرعامل گروه فرهنگی «آوا‌نامه» با اشاره به محصولات این گروه در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نشر را به سوی دیجیتالی شدن پیش‌بینی کرد.

اسماعیل آذری،‌ بنیانگذار و مدیرعامل گروه فرهنگی «آوا‌نامه» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره حضور «آوانامه» در بییست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: گروه فرهنگی «آوانامه» از 6 محصول جدید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌کند.
 
وی افزود: «الفبای فلسفه» نوشته نایجل واربرتون، «قمارباز» نوشته فئودور داستایوفسکی، «گیله‌مرد» نوشته بزرگ علوی، «غروب بت‌ها» نوشته فردریش نیچه با صدای آرمان سلطان‌زاده، «تصادف شبانه» نوشته پاتریک مودیانو با صدای علی دنیوی سارومی، و «بازی آخر بانو» نوشته بلقیس سلیمانی و صدای مریم پاکذات بایگانی از سوی آوانامه در این دوره از نمایشگاه عرضه شده است.
 
این ناشر برگزیده در نخستین دوره جشنواره کتاب‌های مجازی از سوی موسسه خانه کتاب ادامه داد: هرچند که در حال حاضر 30 تا 40 ناشر با معنای واقعی در حوزه نشر دیجیتال کتاب فعالیت می‌‌کنند معتقدم نشر دیجیتال در چند سال آینده جایگزین نشر سنتی می‌‌شود.   
 
 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها