یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
مجموعه «من»، «تو» و «او» از اکرامی‌فر چاپ می‌شود

مجموعه سه کتاب محمود اکرامی‌فر با عنوان‌های «من»، «تو» و «او» به زودی از سوی انتشارات هزاره ققنوس بر پیشخان کتابفروشی‌ها می نشینند.

اکرامی‌فر، شاعر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) عنوان کرد: مجموعه نثر ادبی من با نام «من»، مجموعه غزلی با نام «تو» و مجموعه شعر سپیدم با عنوان «او» در یک مجموعه با همین عناوین منتشر می‌شود.
 
وی افزود: این مجموعه از سوی انتشارات هزاره ققنوس منتشر خواهد شد و در حال حاضر مراحل پایانی نشر را طی می‌کند. مجموعه نثر ادبی «من» مجموعه یادداشت‌هایی است که با نام علی بارانی در روزنامه جام‌جم نوشته‌ام و این مجموعه مباحثی مربوط به تفاوت نسل‌ها را بازگو می‌کند و درباره خانواده است. در مجموعه «من» از ایهام و استعاره به وفور بهره برده‌ام.  
 
این شاعر ادامه داد: مجموعه شعر سپیدم با عنوان «او» شعرهای عاشقانه مرا دربرمی‌گیرد که مهدی مظفری آن‌ها را انتخاب کرده است. مجموعه «تو» نیز شامل نیمی از غزل های قدیمی و نیمی از غزل های جدید من می‌شود. 
 
محمود اکرامی‌فر در سال 1338 در یکی از روستاهای اسفراین متولد شد. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در همان روستا سپری کرد و سپس برای گذراندن تحصیلات دانشگاهی، وارد دانشگاه فردوسی مشهد و سپس دانشگاه تهران شد.
 
وی دكتراي خود را در رشته مردم‌شناسي از آكادمي علوم کشور تاجیکستان اخذ كرده است.
 
«اصول ارتباطات جمعی»، «گریه کردن کم آرزویی نیست»، «ما با سلیقه مردم پیر می‌شویم»، «بهارانه‌ها: ترجمه شعر تاجیکی»، «این کتاب اسم ندارد» و «مردم‌شناسی» از جمله آثار منتشر شده اوست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها