شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
«همسفر آتش و برف» در نمایشگاه کتاب دیده می‌شود

کتاب «همسفر آتش و برف» از مجموعه «رمان مستند» انتشارات روایت فتح در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

فریناز ربیعی، مدیر روابط عمومی موسسه انتشاراتی روایت به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: انتشارات روایت فتح با 150 عنوان کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.

وی با بیان این‌که انتشارات روایت فتح پنج اثر تازه برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده کرده است، افزود: البته از این میان دو اثر هنوز در مسیر انتشارند که امیدواریم در روز‌های نمایشگاه برسند.

مدیر روابط عمومی موسسه انتشاراتی روایت از کتاب «همسفر آتش و برف» به عنوان اثر جدید انتشارات یاد کرد و گفت: این کتاب اثری در مجموعه «رمان مستند» انتشارات ساقی است که به قلم فرهاد خضری نوشته شده‌اند. مجموعه رمان مستندِ انتشارات روایت فتح قرار است به روایت‌های مستند درباره شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در قالب رمان بپردازد.

ربیعی ادامه داد: انتشارات روایت فتح در مجموعه «مادران» کتاب شهید جنیدی و در مجموعه «دوره درهای بسته» کتابی درباره لطف‌الله صالحی را به عنوان آثار تازه به نمایشگاه کتاب می‌آورد. مجموعه مادران از زبان مادران شهیدان به روایت زندگی آنان پرداخته است و مجموعه «دوره درهای بسته» راوی شرح اسارت رزمندگان در زندان‌های عراق از زبان آزادگان است.

وی همچنین از تجدید چاپ پنج کتاب به مناسبت بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: از مجموعه کتاب‌های «اینک شوکران» کتاب‌های شهیدان بلندی و مدق بار دیگر منتشر می‌شوند و از مجموعه «یادگاران» کتاب شهید احمدی روشن، از مجموعه «از چشم‌ها» کتاب شهید شرفخانلو و از مجموعه «نیمه پنهان» کتاب شهید چمران تجدید چاپ شده‌اند.

مدیر روابط عمومی موسسه انتشاراتی روایت با اشاره به عضویت سه‌هزار نفر در باشگاه مخاطبان روایت گفت: برای سومین سال متوالی عضوگیری این بخش در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران نیز دنبال خواهد شد. همچنین نویسندگان موسسه انتشاراتی روایت در محل غرفه حضور خواهند داشت.

وی با ابراز امیدواری از این‌که امسال نیز انتشارات روایت فتح حضور موفقی را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تجربه کند، افزود: این انتشارات تصمیم دارد مجموعه‌های تازه‌ای را تدوین کند که مجموعه «امدادگران» یکی از تازه‌ترین آن‌هاست.
 
بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت 1394 در مصلای امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها