شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
رونمایی از ۱۲ کتاب حوزه ادبیات پایداری در بجنورد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۱۲ عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری دفاع مقدس در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب در بجنورد طی آئینی با حضور علاقمندان به کتاب رونمایی شد.

تقی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا ) در بجنورد، اظهار کرد: آئین رونمایی از چندین عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری در بخش دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب بجنورد رونمایی و به علاقمندان معرفی شد.
 
وی با اشاره به کتاب « تانک ها ما را می شناسند»، گفت: این کتاب خاطرات رزمنده کریم اصغرزاده به نویسندگی عفت نیستانی است که توسط انتشارات معبر منتشر شده است.
 
صادقی با اشاره به حضور و استقبال گرم مردم ،هنرمندان و نویسندگان از این نمایشگاه تصریح کرد: کتاب «خدمتکاران و مستاجران من»،«یاد باد آن روزگاران یاد باد»،«قصه های مامان جون ها و بابا جون های بجنوردی»،«قصه های ننه های بجنوردی»،«خاطرات زیبای یک عشق»،«قصه های پدر بزرگها و مادر بزرگهای بجنوردی»،«چهار بازار و چهار محله » به نویسندگی محمد علی صدری ، «در جستجوی رویای نیمه شب» به نویسندگی مهران قوامی، «مجموعه اشعار صاحبدل» به نویسندگی محمود ولی زاده و «بهبود کیفیت قلب ها» به نویسندگی مریم کلاته عربی از جمله کتاب های تازه منتشره توسط انتشارات بوستان کاغذی رونمایی شد‌.
 
وی در پایان با دعوت از نویسندگان ،ناشران،هنرمندان و مردم برای بازدید از نمایشگاه گفت: این نمایشگاه تا پانزدهم خرداد ماه دائر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها