چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برپا می‌شود/برپایی 130 غرفه

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت در این استان خبر داد و گفت: 130غرفه محصولات فرهنگی و کتاب در نمایشگاه دائر می‌شود.

سیدکریم موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، درخصوص برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان بیان کرد: این نمایشگاه از 18فروردین ماه پس از نماز نماز جمعه با حضور نمازگزاران، نماینده ولی فقیه در خوزستان و‌ سایر مسئولان استانی در مصلای مهدیه امام خمینی (ره)اهواز برگزار می‌شود.
 
موسوی با بیان اینکه در نمایشگاه قرآن و عترت 130غرفه برپا می‌شود،عنوان کرد: در این نمایشگاه ۱۰۰ غرفه متعلق به محصولات فرهنگی، صنایع دستی قرآنی، نرم‌افزارهای قرآنی و عفاف و حجاب است و ۳۰ غرفه دیگر  به حوزه کتاب اختصاص داده شده است. 
 
وی ادامه داد: در این نمایشگاه به صورت واحد، کتاب‌های فارسی و عربی حوزه قرآن و اهل‌بیت (ع) از ناشران سراسر کشور در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
 
موسوی ضمن سپاس از همراهی  ستاد اقامه نماز جمعه و دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان  برای برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت افزود: در بخش جنبی این نمایشگاه نیز محافل انس با قرآن، مراسم رونمایی از کتاب‌های قرآنی، تکریم از فعالان قرآنی، شب شعر قرآنی، شبی با شهدا و… برگزار می‌شود.
 
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان زمان برپایی این نمایشگاه را یک هفته دانست و گفت: کشور عراق در بخش بین الملل این نمایشگاه حضور دارد و همچنین نهادها و سازمان‌های همکار بنیاد شهید و امور ایثارگران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، شهرداری و شورای شهر اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی اهواز میراث فرهنگی استان، ستاد کانون‌های مساجد خوزستان و… است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها