دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
زمان برگزاری ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا تغییر کرد

زمان ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا، كارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشين‌آلات مربوطه تغییر کرد، این نمایشگاه یکم تا چهارم مرداد 1402 برگزار خواهد شد.

رضا امیدی، رئیس ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا ، كارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشين‌آلات مربوطه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به تغییر زمان برگزاری این رویداد، توضیح داد: پیش از این قرار بود نمایشگاه ۱۴ تا ۱۷ تیرماه سال آینده برگزار شود، اما به دلیل برخی محدودیت‌ها در زمینه فضا و اختصاص نیافتن سالن‌هاى گروه ٣٨ طى جلسات و هماهنگی‌هاى انجام شده با سازمان توسعه تجارت ايران و شركت سهامى نمايشگاه‌هاى بين‌المللى تهران، زمان نمايشگاه به تاريخ ١ تا ٤ مردادماه ١٤٠٢ تغيير يافت.

وی ادامه داد: اکنون به دلیل فضای خوبی که این سالن‌ها دارند، براى دوره جارى سالن‌هاى ٣٨a و ٣٨b، به‌عنوان فضاى برگزارى نمايشگاه تخصيص يافته است.

امیدی همچنین درباره زمان جانمایی ثبت‌نام کنندگان گفت: باتوجه به درخواست‌هاى مكرر انجام شده برای جانمايى ثبت‌نام‌كنندگان، با حفظ اولويت و گروه كالايى، نخستین مرحله جانمايى  پنج‌شنبه این هفته براى متراژهاى بالاى ١٠٠ متر انجام خواهد شد.

به گفته وی، براى ساير متراژها نيز شنبه هفته آتى، جانمايى انجام خواهد شد و در اين زمینه با نمايندگان شركت‌ها هماهنگي‌هاى لازم انجام می‌شود، 

ششمين نمايشگاه تخصصى بين‌المللى كاغذ، مقوا، كارتن، فرآورده‌هاى سلولزى و ماشين‌آلات مربوطه یکم تا چهارم مرداد 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها