جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان آتش گرفت/دومین حریق در فاصله 20 روز!

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، از آتش‌سوزی مجدد مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان در فاصله کمتر از یک‌ماه خبر داد.

مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش نشانی زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در زنجان گفت: از ساعتی پیش آتش‌سوزی در یکی از انبارهای مجتمع کاغذسازی راشاکاسپین ایرانیان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه 15 آتش‌نشان از 3 ایستگاه عملیاتی با 6 خودروی مجهز در حال اطفای حریق هستند، اضافه کرد: با وجود حضور به موقع آتش‌نشانی، آتش شدت گرفته و رفته رفته مهار آن سخت‌تر شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در یکی از انبارهای راشا کاسپین رخ داده است، افزود: 15 مردادماه امسال یعنی 20 روز قبل نیز  آتش‌سوزی در راشا کاسپین اتفاق افتاد و نیروهای آتش نشانی پس از 20 ساعت موفق به مهار این آتش شدند.
 
صنایع کاغذی سازی راشا کاسپین ایرانیان که در حال حاضر بزرگترین کارخانه کاغذسازی ایران با ظرفیت تولید سالانه ۱۷۰۰۰ تن است، در سال ۲۰۱۴ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ۱۵ هکتار واقع در منطقه صنعتی شماره ۱ شهر زنجان – ایران تاسیس شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها