سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
زمان برگزاری نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال به مرداد‌ماه موکول شد

زمان برگزاری نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال به دلیل همزمانی با نمایشگاه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به چهارم تا هفتم مرداد ماه تغییر کرد.

جلال ذکایی، رئیس نمایشگاه چاپ دیجیتال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به تغییر زمان برگزاری این نمایشگاه، گفت: قرار بود نمایشگاه از ۷ تا ۱۰ تیر برگزار شو‌د که به دلیل همزمانی برگزاری نمایشگاه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در مرکز نمایشگاه‌های شهرداری، برپایی این رویداد به مردادماه موکول شد.
 
وی ادامه داد: نمایشگاه امسال در فضایی به وسعت 3 هزار مترمربع برگزار خواهد شد و تاکنون حدود ۲۰‌شرکت به صورت قطعی ثبت‌نام کرده‌اند.
 
ذکایی با بیان این‌که امسال دو کار ویژه برای نمایشگاه درنظر گرفته‌ایم، عنوان کرد: برای امسال دو کار ویژه در نظر گرفته‌ایم که شامل حضور استار‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه چاپ و نشر است که به‌صورت رایگان در نمایشگاه حضور خواهند داشت. 
 
وی تاکید کرد: این شرکت‌ها می‌توانند با حضور در نمایشگاه جدیدترین و به روزترین دستاوردها و فناوری‌های‌ خود را در این نمایشگاه به مخاطبان ارائه کنند.
 
به گفته ذکایی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت چاپ و چاپ دیجیتال با حضور متخصصان و استادان این حوزه، از دیگر اقداماتی است که در نمایشگاه امسال دنبال خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها