پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
عرضه ۳۰ هزار عنوان از 27 کشور در بخش خارجی نمایشگاه کتاب تهران

اسماعیل جانعلی‌پور گفت: علاوه بر کشور قطر که به همراه جمعی از ناشران به‌عنوان میهمان ویژه در این دوره از نمایشگاه حضور دارد، آثار مکتوب ناشران 27 کشور در بخش خارجی سی‌وسومین دوره نمایشگاه بين‌المللی کتاب تهران در اختیار علاقه‌مندان خواهد بود.

اسماعیل جانعلی‌پور، مدیر کمیته ناشران خارجی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به حضور ناشران خارجی در این بخش بیان کرد: کشور قطر به همراه جمعی از ناشران این کشور به‌عنوان میهمان ویژه در این دوره از نمایشگاه حضور دارد.

وی همچنین از عرضه آثار مکتوب ناشران 27 کشور در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بين‌المللی کتاب تهران خبر دادکه در اختیار علاقه‌مندان خواهد بود. 

وی همچنین به عرضه ۳۰ هزار عنوان کتاب در این بخش اشاره کرد و گفت: این کتاب‌ها از کشورهای انگلستان، استرالیا، هلند، ایالات متحده، آلمان، اسپانیا، سوئیس، هند، ترکیه، ایتالیا، فرانسه، کره جنوبی، سوریه، لبنان، پاکستان، تونس، عراق، کویت، بحرین، عمان، مصر، صربستان، آذربایجان و افغانستان، تاجیکستان، مکزیک و بوسنی در معرض نمایش و فروش قرار خواهد گرفت. 

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 21 تا 31 اردیبهشت 1401 در دو بخش حضوری و مجازی در مصلای امام خمینی‌(ره) تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها