سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
4300 تن کاغذ تحریر توسط چوب و کاغذ مازندران در بهمن تولید شد

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از تولید چهار هزار و 300 تنی کاغذ چاپ و تحریر توسط این شرکت در بهمن ماه امسال و توزیع آن در بازار خبر داد.

امید نیک‌نژاد، مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ با اشاره به حمایت دستگاه‌های مرتبط برای تولید کاغذ در شرایط کنونی، گفت: این حمایت از سوی نهادهای مختلف برای تولید کاغذ طی ماه‌های اخیر اهمیت زیادی داشته است و در این میان حمایت دولت سیزدهم در تولید کالای ایرانی ارزشمند است.
 
وی با اشاره به توان تولید شرکت چوب وکاغذ مازندران، افزود: در بهمن ماه سال جاری 4300 تن کاغد چاپ و تحریر توسط این مجموعه تولید و روانه بازار شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
 
نیک‌نژاد در ادامه به قرارداد تامین کاغذ برای کتاب‌های درسی نیز، عنوان کرد: قرار داد تامین 5000 تن کاغذ با شرکت چاپ و نشر کتاب‌های درسی در راستای تامین بخشی از نیاز این شرکت کتاب‌های درسی سال آینده دانش آموزان به امضا رسیده است.
 
وی با بیان اینکه شرکت چوب و کاغذ مازندران طی قراردادی مکلف شده است که بخشی از این میزان کاغذ را در سال جاری و بخشی هم در سال آینده تحویل دهد، تاکید کرد: آموزش و پرورش برای چاپ کتاب‌های درسی به 45 هزار تن کاغذ تحریر نیاز دارد و در این میان شرکت چوب و کاغذ مازندران می‌تواند تمام نیاز این وزارتخانه را برای کتاب‌های درسی با تولید داخل تامین کند.
 
به گفته نیک‌نژاد، تولید سالانه مجموعه چوب و کاغذ مازندران در سال حدود 90 هزار تن است و این میزان تولید می‌تواند علاوه بر رفع نیاز کتاب‌های درسی بخشی از نیاز حوزه نشر و کتاب را نیز تامین کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها