دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
حضور 13 ناشر همدانی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

مجید فروتن با برشمردن برنامه‌های جانبی استان همدان همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از مشارکت 13 ناشر همدانی در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، مجید فروتن  معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حضور 13 ناشر از استان همدان در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: در این ایام همچون سایر ایام سال برنامه‌های متنوع و متعددی در نظر گرفته شد که از آن جمله می‌توان به برگزاری اولین لیگ کتابخوانی، رونمایی کتاب، برگزاری همایش شعر انقلاب و برنامه عصر کتاب اشاره کرد. 

فروتن ادامه داد: اولین دوره لیگ کتابخوانی با شعار «با کتاب زندگی کنیم» با حضور 18 تیم از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با داوری جواد محقق و تیمور آقامحمدی در نوبت صبح و بعدازظهر در سالن آمفی‌تئاتر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار شد.
در پایان با رأی هیئت داوران سه تیم به عنوان رتبه‌های اول تا سوم و یک تیم به عنوان شایسته تقدیر شناخته شد. برگزیدگان نخستین دوره لیگ کتابخوانی همدان به شرح زیر معرفی شدند:

رتبه اول: تیم «یار مهربان» متشکل از سعید دوستی، فرزاد رحیمی، محسن سعیدی و سید مجتبی موسوی
رتبه دوم: تیم «صدای پای آب» متشکل از رضا محققی، امیر صحتی، محمد عباسی و بهرام رجبی
رتبه سوم: تیم «مهر و امید» متشکل از احمدرضا احسانی، امید گلابتونچی، محمدامین نجفی، نازنین زهرا اکبرنیا و فرشته اکبری
شایسته تقدیر: تیم «نهاوند» متشکل از امیر بحیرایی، امید وفایی و مراد معصومی مقدم

وی افزود: در راستای تکریم بانوان و همچنین به مناسبت هفته زن و همزمان با برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران از کتاب نقش زنان در تحولات تمدن‌ساز اثر اعظم خطیبی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور همدان، با سخنرانی دکتر فاطمه واعظ جوادی مسئول مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده و بسیج اساتید و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران رونمایی شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: در روزهای نخستین برگزاری این نمایشگاه برنامه عصر کتاب جهت معرفی و بررسی کتاب دیوان شعر نصرالله خان‌اصلانی متخلص به فانی برگزارشد. همچنین فردا شهرستان تویسرکان میزبان همایش استانی شعر انقلاب خواهد بود. 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها