دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
تا کنون بیش از 4 هزار مرسوله از نمایشگاه مجازی کتاب به دست همدانی‌ها رسیده است

مدیرکل پست استان همدان با تاکید بر توزیع سریع و کامل مرسولات پستی از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با وجود شرایط نامساعد آب و هوایی از توزیع بیش از 4 هزار مرسوله در روزهای نخستین نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، محمد امیدی مدیرکل پست استان همدان با اشاره به حضور 13 ناشر از استان همدان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، گفت: سال گذشته نیز 13 ناشر از استان همدان در این نمایشگاه حضور داشتند. امسال پیش از آغاز نمایشگاه، جلساتی با ناشران داشتیم که در این جلسات در خصوص چگونگی روند کار و لفاف و بسته‌بندی آموزش‌های لازم به ناشران ارائه شد.

امیدی در پاسخ به سوال خبرنگار ایبنا در خصوص سردی هوا و مسدودی مسیر گردنه اسدآباد در روزهای آغازین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، پاسخ داد: خوشبختانه هیچ مشکلی در ارسال مرسولات نداشتیم و مسیرهای ارسال مرسولات باز بود. البته اداره کل پست به شرایط آب و هوایی همدان عادت دارد و کارِ ما گرما و سرما و تعطیلی و ... نمی‌شناسد. ماموران پست در سریعترین زمان به ارائه خدمت می‌پردازند. 

وی افزود: تا صبح روز گذشته 4080 مرسوله کتاب وارد همدان شده است که تنها 6 مرسوله به دلیل مشکل مربوط به آدرس توزیع نشده و سایر مرسولات به دست گیرندگان رسید. 

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز و تا یازدهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهدداشت و علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها