شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
آغاز فعالیت «باغ کتاب» در زنجان

مسئول بخش کتاب «باغ کتاب» زنجان از شروع فعالیت این مجموعه با هدف ارائه خدمات فرهنگی به مردم خبر داد.

میعاد فرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در راستای ارائه محصولات فرهنگی، باغ کتاب زنجان در مرکز شهر آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه شرایط کرونایی موجب تعطیلی بسیاری از مجموعه‌های فرهنگی شده اما باغ کتاب در راستای افزایش فضاهای فرهنگی آغاز به کار کرده است، اضافه کرد: این مجموعه در قالب ارائه کتاب بزرگسال و کودک و بزرگسال، لوازم‌التحریر، بازی‌های فکری و اسباب‌بازی از چند ماه قبل فعالیت دارد.

مسئول بخش کتاب باغ کتاب زنجان با اشاره به اینکه باغ کتاب با ارائه همه نوع کتاب به غیر از کتاب‌های درسی فعالیت دارد، افزود: خوشبختانه استقبال از این مجموعه مطلوب بوده است.

فراهانی همچنین از حضور باغ کتاب در طرح پاییزه کتاب خبر داد و گفت: فروش کتاب در طرح پاییزه هم مطلوب بود و با وجود اینکه تبلیغات زیادی وجود نداشت، مخاطبان بر اساس نیاز کتاب‌های خود را از این مجموعه فرهنگی تهیه کردند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه باغ کتاب زنجان با هزینه شخصی افتتاح شده و هیچ یک از ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی در این زمینه هیچ حمایتی از این مجموعه نداشته‌اند، افزود: با توجه به بازخورد مثبتی که در چند ماهه فعالیت مجموعه از مخاطبان گرفتیم به آینده امیدواریم و روزهای خوبی را برای باغ کتاب پیش‌بینی می‌کنیم.

مسئول بخش کتاب باغ کتاب زنجان یکی از برنامه‌های این مجموعه فرهنگی را افزایش برنامه‌های مربوط به کتاب اعلام کرد و گفت: برگزاری جلسات فرهنگی و ادبی از جمله نقد و رونمایی کتاب و شعرخوانی نیز از برنامه‌های آتی این مجموعه خواهد بود.

یادآوری می‌شود، به خاطر شرایط کرونایی چند کتابفروشی زنجان تعطیل شده و یا تغییر کاربری داده و به شغل دیگری مشغول شده‌اند. «تلفن کتاب» و «باغ کتاب زنجان» دو مجموعه‌ای هستند که در شرایط کرونایی آغاز به کار کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها