شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
مسابقه کتابخوانی «از چیزی نمی‌ترسیدیم» در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «از چیزی نمی‌ترسیدیم» به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های مختلفی توسط این سازمان در سطح شهر زنجان اجرا می‌شود، به رسالت شهرداری در اجرای فضاسازی شهری متناسب با جایگاه ویژه آن شهید اشاره کرد و گفت: در سالگرد شهید سلیمانی، علاوه بر بیلبوردها، پل‌های عابر پیاده و استندهای مختلف در سطح شهر هم به تمثال مبارک این سردار بزرگ مزین می‌شود.

غلامرضا نظری همچنین از برگزاری یک مسابقه کتابخوانی به همین مناسبت خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ترویج کتاب و کتابخوانی اصلی‌ترین و زیربنایی‌ترین اقدام فرهنگی است، در همین راستا در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه و مسابقه کتابخوانی با موضوع شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «از چیزی نمی‌ترسیدیم» گفت: مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان دی‌ماه است و به 5 نفر از برندگان این مسابقه، جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

نظری گفت: این کتاب که مزین به تقریظ رهبر معظم انقلاب شده است، نخستین اثر چاپ شده توسط انتشارات «مکتب حاج قاسم» محسوب می‌شود و شامل دست‌نوشته‌های شخصی شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانه مبارزات انقلابی در سال 57 است که در دو بخش نوشتار و دست نوشته به چاپ رسیده است.

وی با اعلام اینکه مسابقات کتابخوانی سازمان فرهنگی شهرداری زنجان به صورت ماهیانه برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات با موضوع مهمترین مناسبت هر ماه برگزار می‌شود که تعداد آن از اول سال 6 مورد بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها