چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
توزیع بیش از 7000 جلد کتاب در میان جوامع هدف ایلام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اهدا و توزیع بیش از 7000 جلد کتاب در موضوعات مذهبی، ادبی، علمی، سیاسی، ورزشی... در میان جوامع هدف استان خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا با رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سه ماه اول سال جاری، بیش از 7 هزار جلد کتاب در میان جوامع هدف توزیع و اهدا شده است.

عمران خودآموز افزود: خوشبختانه سیستم توزیع و اهدای کتاب توسط «کتابسرا» در این اداره‌کل با شناسایی جوامع هدف و مخاطبان واقعی به طور منظم با هدایت و نظارت اداره‌کل اقدامات مناسبی در این راستا انجام داده و کتاب‌های اهدایی در سطحی گسترده در میان مخاطبان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: شناسایی جوامع هدف که شامل ادارات دولتی، مؤسسات فرهنگی، سازمان‌های مردم نهاد، کانون‌های فرهنگی مذهبی مساجد و حسینیه‌ها بخش‌های خصوصی، مؤسسات خیریه، مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های شخصی و مجتمع‌های آپارتمانی، روستاها و عشایر، جام باشگاه‌های کتابخوانی و... از دغدغه‌های ما در توزیع هدفمند و اصولی و با برنامه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام (مجری فعالیت‌های کتاب محور در استان) و نظارت معاونت امور فرهنگی و واحد کارشناسی چاپ و نشر بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: انشاالله در ماه‌های آینده جهت ارزیابی و رصد فعالیت‌های کتابخوانی همکاران مان در اداره کل و مؤسسه مجری فعالیت‌های کتاب محور بازدید‌های کارشناسی با رعایت شیوه نامه‌های‌های بهداشتی به عمل خواهد آمد.

خودآموز در پایان تصریح کرد: همه ما در برابر دانایی و افزایش سرانه  ی کتابخوانی در میان جامعه مسئولیم و توزیع رایگان و هدف مند کتاب در میان جوامع هدف، رفتار و ارزشی غایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها