یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کودکان آذربایجان‌‌غربی ۱۳ آبان را روایت می‌کنند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از تدارک ویژه‌برنامه‌های مجازی در این اداره‌کل به مناسبت بزرگداشت روز ۱۳ آبان خبر داد.

جواد زاهدی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: در ویژه برنامه مجازی «۱۳ آبان از زبان کودکان»، کودکان، آثار ادبی خود را در قالب شعر، دلنوشته و داستان کوتاه با مضامین ۱۳ آبان در بستر فضای مجازی تولید می‌کنند و آثار منتخب اعضا و مربیان کانون استان در روز ۱۳ آبان در صفحه رسمی کانون استان به آدرس kanoonparvaresh_azargharbi منتشر می‌شود.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های شاخص هفته وحدت کانون استان که از ۸ آبان شروع شده است، می‌توان به شعرخوانی، معرفی شخصیت پیامبر اسلام (ص)، معرفی کتاب‌های مرتبط با هفته وحدت و معرفی سیره‌های نبوی اشاره کرد.

زاهدی گفت: به مناسبت هفته وحدت ویژه برنامه‌ای با عنوان «هر روز با یک قصه نبوی» توسط انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی تدارک دیده شده که در هر یک از روزهای هفته وحدت یک اثر از آثار منتخب قصه‌گویی مراکز استان در صفحه این انجمن به آدرس ghesehgouee_azargharbi بارگزاری می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: از آغاز شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های کانون ازطریق فضای مجازی ادامه یافت و آثار فاخر و ارزشمندی در مراکز کانون استان تولید و منتشر شد که علاوه بر کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، کودکان و نوجوانان سراسر کشور نیز از طریق پرتال سراسری kpf.ir به این آثار دسترسی دارند.

وی ادامه داد: امروزه تبلور هم‌زیستی مسالمت‌آمیز شیعه و سنی در استان آذربایجان‌غربی را می‌توان به‌عینه در میان کودکان، نوجوانان و مربیان کانون استان مشاهده کرد که بدون توجه به سنگ‌اندازی‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و در راستای تحقق آرمان‌های والای فرهنگی، با تشریک مساعی برای اعتلای کشور عزیزمان در تلاش هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها