دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
​«عروسک از امضاء ترسیده بود» در کتابفروشی‌ها

مجموعه شعر ​«عروسک از امضاء ترسیده بود» اثر مهشید رستمی از سوی نشر مانیان منتشر شد.

فاطمه مشهدی رستم، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره جدیدترین اثرش گفت: «عروسک ازامضاء ترسیده بود» عنوان مجموعه اشعار کوتاهی از من است که با نام مستعار مهشید رستمی از سوی نشر مانیان، منتشر شده‌ است.
 
وی درباره محتوای این مجموعه شعر توضیح داد: مضامین موجود در اکثر شعرهای این کتاب در عین سادگی و شفافیت، دارای ابعاد و کارکردی اجتماعی - عاشقانه و احساسی است.
 
این نویسنده که سال‌ها با نام حقیقی فاطمه مشهدی رستم در عرصه‌های گوناگون هنری -ادبی - فرهنگی و اجتماعی مجلات و روزنامه‌های مطرح کشور قلم زده درباره علت انتخاب نام مستعار برای چاپ این کتاب گفت: به نظر من استفاده صرف از نام شناسنامه‌ای برای درج فعالیت‌های گوناگون که ممکن است عمدتا با هم هیچ نقطه اشتراک یا سنخیتی نداشته باشند، حرفه‌ای نیست. به‌عنوان مثال، نوشتن قصه یا قصه‌گویی برای کودک یا نقش‌آفرینی و گویندگی، با کار مطبوعات یا سرودن شعر و نگارش داستان در حوزه بزرگسال خیلی متفاوت است. بنابراین بهتر و برازنده‌تر است تا با تفاوت کارهایی که از سوی یک فرد، در زمینه‌های مختلف ممکن است صورت پذیرد، در کنار نام اصلی، گاهی از نام مستعار نیز استفاده شود.
 
 

مجموعه شعر «عروسک از امضا ترسیده بود» از سوی نشر مانیان، با شمارگان هزار نسخه قیمت 24هزارتومان روانه بازار کتاب شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها