یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
موازی‌کاری فرهنگی تاثیر فعالیت‌های فرهنگی را کمرنگ می‌کند

محمدمهدی مطیعی عضو شورای شهر اهواز گفت: موازی‌کاری فرهنگی یکی از چالش‌ها و آسیب در حوزه فرهنگ است که تاثیر فعالیت‌های فرهنگی را کمرنگ می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، محمدمهدی مطیعی عضو شورای کلان‌شهر اهواز بعد از ظهر شنبه ششم شهریور در دیدار با وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان بیان کرد: فعالیت‌ها در امور فرهنگی شهرداری اهواز باید با همکاری سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی برگزار شود و باید از موازی کاری در انجام امور فرهنگی پرهیز کنیم.

عضو کمسیون فرهنگی شورای کلان‌شهر اهواز، کانون را یکی از مراکز تأثیرگذار فرهنگی دانست و افزود: این نهاد فرهنگی امور خود را بر اساس کار کارشناسی پیش می‌برد و از این رو در رسیدن به اهداف خود توانسته است موفق عمل کند.

مطیعی در این نشست تأکید کرد: این شورا آماده همکاری کامل با کانون پرورش فکری در راستای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در مناطق مختلف شهر اهواز برای کودکان، نوجوانان و اولیای تربیتی دارد و در این راستا از مراکز کانون حمایت خواهد کرد.

در ادامه این نشست وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، به تشریح فعالیت‌های این نهاد فرهنگی پرداخت و گفت: با توجه به اینکه بیش از نود درصد مراکز کانون کلان‌شهر اهواز در محل پارک‌های شهر قرار دارند؛ انتظار ما بر این است که شهرداری حمایت از این مراکز فرهنگی را در اولویت امور قرار دهد.

کیانی در این دیدار ضمن در خواست از محمدمهدی مطیعی عضو شورای کلان‌شهر اهواز جهت اختصاص موضوع جلسه کمیسیون فرهنگی شورا به مراکز فرهنگی و هنری کانون تصریح کرد: بر همین اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در صدد است در این جلسه راهکارهای تعامل بیشتر کانون با شهرداری بررسی و اجرایی شود.

وی با تاکید بر توجه ویژه شهرداری به محل دو مرکز کانون شماره یک و دو اهواز در پارک‌های علامه (کوی آل صافی) و حجاب (پیچ استادیوم) اضافه کرد: فضای نامناسب پارک علامه نیاز به توجه ویژه دارد و همچنین روند امور ساخت و ساز پارک کودک در پیچ استادیوم که به پیشنهاد کانون پرورش فکری بوده می‌بایست تسریع یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها