تکثیر قارچگونه کتابهای جوجو مویز با عناوین و طرح جلدهای مختلف، تنها یک نمونه است از نشری که نه کپیرایت و رعایت حقوق مولف و ناشر خارجی در آن معنایی دارد و نه حقوق مترجم و ناشران داخلی در آن مهم است.
شماره | نام مرکز نـشر | شماره | نام مرکز نـشر | شماره | نام مرکز نـشر |
1 | آموت | 12 | دانش | 23 | متن دیگر |
2 | منوچهری | 13 | میلاد | 24 | دانشبیگی |
3 | نسل نو اندیش | 14 | مصدق | 25 | البرز |
4 | آتیسا | 15 | میلکان | 26 | داریوش |
5 | ماهابه | 16 | فکر آذین | 27 | سپهر ادب |
6 | آذرمیدخت | 17 | فروزش | 28 | شرکت کرمیت پارس |
7 | شاپیگان | 18 | هلال نقرهای | 29 | کتاب کولهپشتی |
8 | موسسهفرهنگی انتشاراتی پر | 19 | الینا | 30 | ییلاق قم |
9 | یاریگر | 20 | برات علم | 31 | کولهبار فرهنگی |
10 | آسو | 21 | آفرینه | 32 | انتشارات مجید |
11 | پایتخت | 22 | دیموند بلورین | 33 | جنگل (انتشار به زبان اصلی) |
آخرین نامه عاشقانه | باز هم من | من پیش از تو | رها در باد |
آخرین نامه عاشقت | هنوز من | پاریس برای یک نفر | سرپناه بارانی |
آخرین نامه معشوق | بازم من | تنها در پاریس | غروب عاشقانه |
اسب رقصان | بندر نقرهای | تک و تنها در پاریس | کشتی عروسان |
رقصاننده اسبها | خلیج عشق | پاریس تکنفره | کشتی نوعروسان |
بازار طاووس | خلیج نقرهای | دختری که بهحالخود رها کردی | موسیقی شب |
میوه خارجی | پس از تو | دختری که ترکش کردی | موسیقی شبانه |